به کار گیری از پنکیک با براش آرایشیمرحله ۴: روی تمام رخ پخش نمائید
نوشته شده توسط : علیپور

به کار گیری از پنکیک با براش آرایشیمرحله ۴:  روی تمام رخ پخش نمائید

بهترين مارك پنكيك

بدون شک کرم پودر را روی گردن و تمام نقاط مشخص و معلوم پخش نمایید، در غیر این رخ ممکن میباشد رنگ رخ با دیگر بخش های پوست، گوناگون به لحاظ رسد.

پخش کردن پنکیک روی تمام نقاط معلومفیض آخری پیرایش با پنکیک:

نمای آخری آرایش و پیرایش – یادگرفتن پنکیک زدن رخفراگیری پنکیک زدن رخ و نکات کاربردینکته ۱: مدل کاربرد پنکیک بیش تر از هر چیزی به جور پوست بستگی داراست. درصورتی که پوست کم آبی دارید، پودر را فقط روی منطقه T چهره و پایین دیده ها زده و روی نقاط کم آب چهره نزنید به این دلیل‌که مبتلا ماسیدگی خواهد شد.
نکته ۲:  چنانچه پوست چرب دارید پودر را روی تمام نقاط پوست زده و به خصوص روی نواحی چرب خیس ، طولانی تر بزنید (به خصوص در منطقه T).
نکته ۳: پنکیک را طبق رنگ پوست خویش تعیین فرمائید، گزینش رنگ پر‌نور خیس، بعداز مدتی پوست را بیش تر خاکستری نشان میدهد.
نکته ۴: در حالتی‌که دوره پاره ای در دست دارید، معمولا به کارگیری از اپلیکاتورهای اسفنجی شایسته ترین مورد می‌باشند چرا که با سرعت بیشتری صرفا با چند دفعه زدن پنکیک روی رخ، پوشانندگی خیر و خوبی به دست می‌آید.
نکته ۵: در شرایطی‌که از پنکیک های دوکاره به کار گیری میکنید، نخست حوصله نمایید پرایمر یا این که مرطوب کننده آن به خیر روی پوست نشسته و آنگاه پنکیک بزنید به این دلیل که در‌این‌صورت نمای یک دستی نخواهد داشت.

پنکک فشرده meteorites پباده سازی خاصی دارااست و به طور گونه های رنگی منقطع پباده سازی شده‌است. این پباده سازی سبب می گردد که برای هر رنگ پوستی مطلوب باشد و به پوست را به طور یکنواخت برای پیرایش فراهم نماید.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: